Επιπλέον απολύσεις και περικοπές ανακοίνωσε η Bosch.

Επιπλέον απολύσεις και περικοπές ανακοίνωσε η Bosch.

Όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν η βιομηχανία αυτοκινήτου δεν είναι μόνο τα οχήματα που οδηγούμε. Για να κατασκευαστούν αυτά χρειάζονται δεκάδες, για να μην πούμε εκατοντάδες εταιρίες οι οποίες απασχολούν χιλιάδες ανθρώπους και φυσικά, κάθε μεταβολή στο σύστημα επηρεάζει τους πάντες. Όταν λοιπόν οι εταιρίες που ξέρουμε περνούν μία κρίση το ίδιο συμβαίνει και στους προμηθευτές τους και όταν ο Νο1 προμηθευτής στον κόσμο ανακοινώνει για δεύτερη φορά σε ισάριθμα χρόνια περικοπές και απολύσεις τότε ξέρεις ότι υπάρχει πρόβλημα. Η Bosch ανακοίνωσε ότι θα μειώσει κατά 13.000 τις θέσεις εργασίας σε διάφορα εργοστάσια στη Γερμανία μέχρι το 2030 σε μία προσπάθεια να μειώσει το κενό ύψους 2.5 δισεκατομμυρίων ευρώ που έχει δημιουργηθεί στα οικονομικά της.

Ο γερμανικός κολοσσός που απασχολούσε πέρυσι περίπου 418.000 εργαζόμενους παγκοσμίους και έκλεισε το 2024 με τζίρο που ξεπέρασε τα 90 δισεκατομμύρια ευρώ δήλωσε ότι όσο η ζήτηση στην αγορά παραμένει συγκριτικά χαμηλή και ο εμπορικός πόλεμος που έχει ξεσπάσει τους τελευταίους μήνες κάνει ακόμα δυσκολότερη την κατάσταση, περιμένει να “μάχεται για κάθε σεντ”. Στόχος της Bosch είναι να μειώσει το κόστος με κάθε πιθανό τρόπο όσο το δυνατόν ταχύτερα και αυτό σημαίνει ότι εκτός από τις μειώσεις στις θέσεις εργασίας, θα μειωθούν οι επενδύσεις σε εγκαταστάσεις και κτίρια, θα εξυγιανθούν τα logistics και οι αλυσίδες ανεφοδιασμού και θα μειωθούν τόσο το κόστος των υλικών όσο και τα λειτουργικά έξοδα.

Προς το παρόν οι περικοπές εστιάζονται στη Γερμανία και πιο συγκεκριμένα στον τομέα Κινητικότητας της Bosch αλλά δεν υπάρχουν εγγυήσεις ότι αυτά τα μέτρα δεν θα εξαπλωθούν και σε άλλες χώρες στο μέλλον. Το μόνο που δήλωσε η εταιρία μέσω του Stefan Grosch, μέλος του Δ.Σ., είναι ότι “αυτό είναι πολύ επώδυνο για εμάς αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει εναλλακτική”. Εννοείται ότι η Bosch δεν είναι η μοναδική εταιρία που επηρεάζεται από την συνεχιζόμενη κρίση και από τον αδυσώπητο ανταγωνισμό καθώς στο πρόσφατο παρελθόν πολύ μεγάλες εταιρίες όπως η γαλλική Valeo, η Schaeffler και η Continental μεταξύ άλλων έχουν ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο των περικοπών. Απέναντι σε τέτοιου είδους μέτρα βρίσκονται σε κάθε περίπτωση τα συνδικάτα εργαζομένων με τον Frank Sell, επικεφαλής του συνδικάτου της Bosch Mobility να χαρακτηρίζει τις απολύσεις ως “ιστορικά πρωτοφανείς” και να δηλώνει ότι η γερμανική εταιρία “όχι μόνο χάνει την εμπιστοσύνη όλων αυτών που την έκαναν μεγάλη και επιτυχημένη αλλά αφήνει πίσω της κοινωνικό όλεθρο σε πολλές περιοχές”.

Prev Post Στην Audi το μέγεθος παίζει ρόλο – Εντός του 2026 το Q7 και το Q9!
Next Post Η BMW αναβαθμίζει μία σειρά μοντέλων!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook